12. joulukuuta 2013

LUUKKU 12 // Terveisin DiDi!


Ciao! Täällä ruudun takana jo toista kertaa (!!) teidän kaikkien ylistämä Didi, ja tällä kertaa se hullu Elsi (vai mikälie) käski kertoa kuulumisia. Ja no, mitäs meille kuuluu.

Ne mustat pallopennut joita on kolme, se hieman hassu pentu joka on jo melkein samanlainen kuin muut (vielä hullumpi!), pienempi musta ja iiiiiiso musta, pyörivät täällä edelleen minun jaloissa puremassa. Maailmalla olevat muut kolme ovat kuulema todella reippaita ja hyvinvoivia pentuja. Tietenkin minulta ja isältään hienoutensa ja toivottavasti myös terveytensä perinyt! Isomusta ja pikkumusta lähtevät kuulema huomenna sen huliviliketun mukana Helsinkiin, me jäädään Näppärän kanssa vahtimaan taloa!


Ihmiset, pennut ja hulihulivilivilikettu lähtevät tosiaan huomenna ajamaan sellaisella hassulla örisevällä metallikasalla jonnekkin ihme paikkaan, vissiin Helsinkiin, johonkin koiranäyttelyyn. Nyt ne ramppaa tossa hermostuneena matkatavaroiden kanssa. Ihan tylsää kun minä en pääse näyttämään miten hieno olen >:( No, ihan mukavaa kai jäädä välillä kotiin vaan nukkumaan.

Skitson jalka voi kai ihan hyvin, ja parantunut se on. Pennut kerto mulle että punakettu on kuulema hirveen kiva leikkitäti. PÖH. Kuka muka on hauskempi kuin minä ........ ! Tänne tuli muuten pari päivää sitten sellainen meille koirille tarkoitettu tosi kylmä laatikko, johon kasataan meidän lihoja. Pakkaseksi me sitä vissiin kutsuu. Tosi kivaa kun saadaan enemmän sellasia hyviä liharuokia - ja luita!




Märkiä pusuja lähettää DiDi ~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitämme kommentistasi! High five! Ylävitonen! Skitsolta pusu naamalle!