11. maaliskuuta 2016

Pölhöjen mietteitä

Ihanat Heljä ja Hertta, Kerttu sekä Martta haastoivat meidät kertomaan tästä meidän lauman mietemaailmasta, tai mitä ne sanoisivat, jos osaisivat puhua. Pakko oli tähän tarttua, oli sen verran hauska! Tälläisiä idiootteja meidän lauma on täynnä, yhtä hulluja kaikki. :P

Kun noustaan ylös...

Didi: Vielä viisi minuuttia, antakaa mun nukkuaaaaa... Minkä saamarin takia pitää aina herätä niin aikasin? Hetkinen, koliseeko siellä ruokakupit?! Äkkiä ruokaa! Ruokaa! RUOKAA!

Skitso: Ylös, ulos ja lenkille! Niinku olis jos! Tahon juoksemaan! Niin on kovin loistava sää  juoksemiselle! Pitää pitää huolta linjoista, tajuutteko?! Tahon ulos, sisällä on ihan tyyyyyyylsääääää!

Raivo: Mitäs kaikille kuuluu? Nukuitteko hyvin? Mitä sä teet? Leikkaat juustoa? Kai mäki saan vähän? Avautuko tiskikone? Kai mä saan nuolla niitä? Asdfghjklöä?

Lähdössä ulos...

Skitso: Äkkiä nyyyyyyt, kiirekiirekiire!! Enhän mä jää matkasta jos vaan nökötän ihan paikoillani ja hiljaa tässä oven edessä, valmiina ampasemaan ulos heti kun ovi aukee? Enhän?

Didi: Räyh! Vauhtia siihen pukemiseen tai tuun ja syön ne vaatteet sun päältä! Äkkiä nyt! Mun pitää päästä ennen kaikkia! Tajuutko, että noille hölmöille teineille pitää näyttää kaapin paikka!

Raivo: Herranjumala noi naiset on idiootteja ... Jos mä vaan istun tässä portailla enkä häiritse niin nekin vähän rauhottuu... Sekopäät... Minkä takia noi onkaan taas täällä?

Minä: Nyt aloillenne, kukaan ei mee ulos ilman mun lupaa, kuuletteko? Ja Skitso ja Raivo sitten hillitsee itsensä, heti ei tarvii lähtee sekopäisenä juoksemaan, kuuluuko?

Ulkona...

Skitso: Hähääääää, et saakkaan kiinni Raivo! Mä oon maailman nopeeeeeeein! Wiiiiiiiiiii! Oon gepardi, kattokaa kaikki! Gebardi!

Raivo: Oota vaan, kyllä mä sut saan, sain jo hännästäki kiinni peekele... Et sä ylivoimane oo kuule ...

Didi: C'moon Elsi, anna mun nyt leikkiä sun lapasilla! Älä oo tollane ilonpilaaja! Onko tylsempää ihmistä, pyh. Mä sit meen hinkkaamaan tonne lumihankeen.

Minä: Didi, IRTI. Irti niistä lapasista, mee vaikka juoksemaa noitten yksien sekopäitten kanssa... Ja Skitso rauhottuu NYT, juokset ittes kohta hengiltä!

Kun tullaan takaisin sisälle...

Didi: Missä kaikki luut on? Kuka varasti mun luun? KUKA? Ai, tuollahan se! Oi rakas luu, mä jo luulin menettäneeni sut sille hölmölle ketulle...

Skitso: Possuuuuu! Missä olet! Siellähä sä, tuu nyt, mennää eteiseen ni ei olla kenekää tiellä. Sit mä voin ihan rauhassa pitää susta huolta ni kukaa ei varasta!

Raivo: Tiiätkö Elsi, nyt ku mä oon lumesta litimärkä, niin olis tosi hyvä tilaisuus tulla sun syliin rapsuteltavaks! Mä tahon syliin! Yhyy, täällä ei kukaan ikinä mua huomioi tai rapsuta...

Minä: Raivo, sä et tuu litimärkänä sohvalle, kuulitko! Saamari, nyt mä oon jo iha litimärkä, Raipe pitääkö olla tommone hölmö sählä?

8 kommenttia:

  1. Hahaa, nää on aina niin hauskoja! :D

    VastaaPoista
  2. Tää oli tosi hauska! :D

    VastaaPoista
  3. Nää oli ihan huippuja! :D

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Että koiratki osaa olla erilaisia persoonia!

    VastaaPoista
  5. Varmaan about jokainen koiralauman kanssa elävä samaistuu :D hymyilytti niin kovasti tämä :D

    VastaaPoista

Kiitämme kommentistasi! High five! Ylävitonen! Skitsolta pusu naamalle!