26. joulukuuta 2014

JOULUKALENTERI 2014: LUUKKU 24



MyDaytä nyt sitten!
Nyt se joulukalenteri olisi sitten ohi. Ja voin sanoa, ettei ensi vuonna tule videojoulukalenteria, ainakin jos mulla on vielä tää nykyinen kone silloin, koska ei herranjestas, että tolla editorilla (tai mun koneella) on jokin pahasti hätänä. :D Oon kuitenkin ihan semityytyväinen, ei jäänyt kun yksi luukku välistä! Kommentoikaa toki mitä piditte joulukalenterista, ja me nähdään sunnuntaina tai maanantaina kisapostaksen parissa, meidän kuukauden kisatauko nimittäin loppuu sunnuntaina!
(Jäi videoiden lopetus ilmeisesti päähän, "me nähdään taas huomenna"...)

4 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva video! :)

    VastaaPoista
  2. En käsitä miten jaksoit tehä näit videoita. En ymmärrä sitäkään kun ihmiset jaksaa kirjotella blogiinsa päivittäin :'D Musta ei välttämättä siihen ois.

    Ja tosta tähtiin kirjoitetusta virheestä mä en itkeny missää vaiheessa en ees herkistyny mitenkää missää vaiheessa. Miten siinä voi itkee :D

    ps. Kiva video!

    Täplikkään matkassa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Otti kyllä koville, ettei varmaan ihan hetkeen tule tälläistä rupeamaa ... :D Mä ihan yllätyin, että toi sai mut jonkin verran kyynelehtimään, mä kun en yleensä itke ikinä! :D

      Kiitos!

      Poista

Kiitämme kommentistasi! High five! Ylävitonen! Skitsolta pusu naamalle!