6. syyskuuta 2014

Koiramestari 2

Koska mulla ei oo yhtään omaa kuvaa, pöllin Janinalta yhden. :D
Koiramestarin facebook - sivulta

Finaalijakso tuli eilen, missanneet voi vilkaista sen täältä!


Musta on edelleen ihan uskomatonta, että me ensinäkin päästiin mukaan jo toista kertaa reilusti yli tuhannen hakijan joukosta, ja sijoituttiin toiseksi! Mä olen niin ylpeä Didistä, se käyttäytyi fiksusti ja jaksoi ihan hirveän hyvin pitkät kuvauspäivät, vaikka viimeisenä kuvauspäivänä me molemmat oltiin ihan tööt; kuuden tunnin yöunilla ei pitkälle pötkitä.

Mulla ei ollut yhtään mitään tavoitteita, en edes uskonut että päästäisiin toisen kerran mukaan. Koko ilmoittautuminen oli ihan oikeastaan pelkkä vitsi, en mä uskonut että päästäisiin mukaan. Mutta me päästiin! Mun asenne oli, että kunhan pidetään hauskaa ja Tirpalle jää hyvä mieli, niin kaikki on ihan loistavasti. Tavoitteet ylittyi moninkertaisesti. :')

Mä sain tutustua moneen aivan ihanaan ihmiseen ja kokemuksena tämä on ihan vertaansa vailla. Mulla oli ihan koko ajan hurjan hauskaa näiden ihmisten ansiosta, kiitos siis heille!! Onnea vielä myös Heidi ja Tuulia, sekä tietysti kaikki muut jotka valittiin mukaan, sekin on jo suuri saavutus!

Koiramestarin facebook - sivulta

ps. muistakaas arvonta!

10 kommenttia:

  1. Kattoin kaikki jaksot ja sä pärjäsit hyvin. Olitte mun suosikki pari siin ja didi on kyllä saanut parhaimman ohjaajan minkä voi saada. :)

    VastaaPoista
  2. Tossa agilityradalla Didi ei ollu oikein kiinnostunu, mut oikeissa kisoissa, mitä oon kattonu videoita, niin Didi juoksee kuin raketti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en ihmettele kun on painanut neljä päivää täysii. :D

      Poista
  3. Sä ja didi pärjäsitte ihan mahtavasti! Olitte mun suosikki pari! (me kun ei uskallettu edes hakea koko ohjelmaan, vaikka monta kertaa siellä sivuilla käytiin)

    VastaaPoista
  4. Totta kyllä puhut, että oli kokemuksena vertaansa vailla! :) ja oli kyllä todella kiva tutustua suhun sekä tietenkin muihinkin kilpailijoihin :D muuten oon miettiny että erosiko viime vuoden ja tän vuoden koiramestari kuvaukset toisistaan ja miten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veit jalat suustani! :D
      Suurin ero oli pitudessa: viime vuonna kuvattiin vaan kaksi päivää, ja tänä vuonna ei myöskään pudonnut ketään.

      Poista
  5. Miks taas menitte?? Ei oo reiluu et te menitte taas ottaa 2 sijan! t: koiramestarinkatsoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hain mukaan, me päästiin ja olen siintä erittäin kiitollinen, that's it.
      Elämä ei ole aina reilua. Ja tiedoksesi: siellä ole kolme viime kaudelta kisaamassa.

      Poista

Kiitämme kommentistasi! High five! Ylävitonen! Skitsolta pusu naamalle!